Broadway - New York : Η Jane Fonta μας «υπογράφει» επάνω στο πρόγραμμα της παράστασης ……

Follow by Email

“ Το ταξίδι , όπως και η αγάπη , εκφράζει μια απόπειρα να μετατρέψουμε το όνειρο σε πραγματικότητα.” Alain de Botton Ελβετός συγγραφέας

Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2013

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΝ : Μέγαρο Μουσικής Αθηνών « Σκρουτζ διαχρονικός, Τζέρεμι Αΐρονς μαγευτικός »



Ο 61χρονος ηθοποιός μαγνήτισε το κοινό του Μεγάρου Μουσικής «ζωντανεύοντας» τη «Χριστουγεννιάτικη ιστορία» του Ντίκενς


Και τζέντλεμαν και σταρ. Γοητευτικός και εξαιρετικά σεμνός, χωρίς την έπαρση που θα δικαιολογούσε η καριέρα του, ο Τζέρεμι Αϊρονς γοήτευσε το αθηναϊκό κοινό, που γέμισε το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών χθες και προχθές το βράδυ.  Η «Χριστουγεννιάτικη ιστορία» του Καρόλου Ντίκενς και ο πάντα διαχρονικός Σκρουτζ μάς έδωσαν την ευκαιρία να απολαύσουμε σε μια σπάνια ανάγνωση -ερμηνεία το παραμύθι που έχουμε όλοι διαβάσει. Με τη βρετανική προφορά του να κυριαρχεί και να μην αφήνει ούτε λέξη να χαθεί, «έπαιξε» όλους τους ρόλους και καθήλωσε τους θεατές που του χάρισαν ένα παρατεταμένο χειροκρότημα ……   Με στενό μαύρο παντελόνι και μπότες, μαύρο σακάκι και χρυσό γιλέκο, εμφανίστηκε στη σκηνή φορώντας ημίψηλο καπέλο. Ψηλός, λεπτός, φινετσάτος, με βλέμμα βαθύ, κάθισε στην πολυθρόνα. Δίπλα του ένα τραπέζι με ένα κερί και ένα μπουκάλι ουίσκι. Άναψε το κερί, άνοιξε τον μαύρο χαρτοφύλακα που κρατούσε στα χέρια του και άρχισε να διαβάζει το παραμύθι- πίσω η γιγαντοοθόνη τον ακολουθούσε με την ελληνική μετάφραση.   Είχε προηγηθεί η είσοδος των μικρών κοριτσιών που κάθισαν δεξιά και αριστερά της σκηνής, επάνω σε μαξιλάρια, συμμετέχοντας μόνο με την παρουσία τους στην παράσταση. Η ορχήστρα υπό τον Αλέξανδρο Μυράτ είχε ήδη πάρει τη θέση της, ενώ ένα χριστουγεννιάτικο δένδρο έδινε τον τόνο των ημερών.  Η παράσταση άρχισε με δεκαπέντε λεπτά καθυστέρηση  αλλά, φαντάζομαι, όχι με δική του ευθύνη, καθ΄ ότι γνήσιος Βρετανός- και κράτησε μιάμιση ώρα. Με μοναδικούς αρωγούς τις χριστουγεννιάτικες μελωδίες και τους φωτισμούς, ζωντάνεψε τους ήρωες και τις εικόνες του παραμυθιού, ξεκινώντας από το «Μια φορά κι έναν καιρό...». Με βλέμματα και κινήσεις των χεριών, με αλλαγές στη φωνή και στην έκφραση του προσώπου, ο βραβευμένος με Οσκαρ 61χρονος ηθοποιός σηκώθηκε λίγες φορές από την καρέκλα του- όπως όταν θέλησε να κάνει λίγα χορευτικά βήματα. «Καλύτερα κλέφτης παρά να έχεις το διαβολικό μάτι του Σκρουτζ» γράφει ο Ντίκενς. Ο Τζέρεμι Αϊρονς κατάφερε και το «διαβολικό μάτι» να έχει όποτε το απαιτούσε το κείμενο, αλλά και να μας συγκινήσει ως μικρός Τιμ, αρθρώνοντας υπέροχα εκείνο το «little tiny Τim»  (Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2009)

Πηγή :εφημερίδα «Το Βήμα»
Φωτογραφίες: Χαρπαντίδης Στάθης 
  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου