Broadway - New York : Η Jane Fonta μας «υπογράφει» επάνω στο πρόγραμμα της παράστασης ……

Welcome to my blog
“ Το ταξίδι , όπως και η αγάπη , εκφράζει μια απόπειρα να μετατρέψουμε το όνειρο σε πραγματικότητα.” Alain de Botton Ελβετός συγγραφέας

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Συνέντευξη με τον Paul DiAnno (πρώην τραγουδιστή των «Iron Maiden»)

PAUL Di ANNO (πρώην τραγουδιστής των «IronMaiden») :  «Θέλω να στείλω ένα  μήνυμα  στους  φίλους  μου στη Καβάλα , τους περιμένω  να τους δω στο τελευταίο μου σόου  που θα γίνει  στην Χρυσούπολη» 

H περιοδεία " BEAST OVER GREECE 2013 ”  θα είναι η τελευταία του PAUL Di ANNO μια και στα τέλη του χρόνου  αποχαιρετά τους οπαδούς του με ένα εκρηκτικό show που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 6 Οκτώβριου στην Χρυσούπολη  με κομμάτια από τους δυο  πρώτους δίσκους των «IRON MAIDEN» , από την  συνεργασία του με άλλα συγκροτήματα και φυσικά τραγούδια από τους  Ramones  και όχι μόνο.

 

  Η  ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Ερ: Paul DiAnno  σε καλωσορίζουμε  ξανά στην Ελλάδα
Απ: Γεια σας  παιδιά  χαίρομαι που βρίσκομαι ξανά κοντά σας

Ερ: Πως είναι η διάθεση σου , πως αισθάνεσαι  
Απ: Είμαι πολύ καλά , λίγο  το γόνατό μου με   πονάει , αλλά  αισθάνομαι ωραία που βρίσκομαι ξανά στην αγαπημένη μου  Ελλάδα

Ερ: Τι θα ακούσουμε  στις συναυλίες σου φέτος έκτος απo  τα κλασσικά τραγούδια των «Iron Maiden» ;
Απ :  Όπως είπες θα  ακούσουμε  πολλά κλασσικά τραγούδια από την εποχή  των «Iron Maiden»  όπως Phantom of the opera , Prowler , Killers , Running Free …… αλλά και άλλα πράγματα από την προσωπική καριέρα μου όπως το «The Beast arises»   ,  «Children of Madness»   και πολλά  άλλα συν το "Blietzkrieg Bop"  απο τους  αγαπημένους μου Ramones  !!!!

Ερ:  Ποια ήταν τα πρώτα σου μουσικά  ακούσματα   και τι σε ώθησε να   ασχοληθείς με το τραγούδι ;
Απ: Οι επιρροές μου προέρχονται  περισσότερο από την punk σκηνή όπως  Sex Pistols , Dead Kennedys  που αποτελούν ιστορία στον χώρο της μουσικής  συν τους Ramones  που είναι το αγαπημένο μου συγκρότημα

Ερ : Σε παλαιότερη συνέντευξη σου δήλωσες πως είσαι  punk τραγουδιστής  και πως προέρχεσαι από το συγκεκριμένο  μουσικό ρεύμα , τι ήταν εκείνο που σε έκανε να στραφείς στην heavy metal ;
Απ : Το είπα και εξακολουθώ να το λέω ότι όταν ξεκινήσαμε με τους «Iron Maiden»   ήμασταν παθιασμένοι με αυτήν την μουσική , ήμασταν μοναδικοί , ένας πανκ τραγουδιστής σε μια μπάντα heavy metal  μουσικής …… δεν έχει  προηγούμενο !!!!

Ερ : Ποια θεωρείς ως  την καλύτερη στιγμή της  συνεργασίας  σου με τους «Iron Maiden» ;
Απ : Ω , τι με βάζεις να θυμηθώ τώρα  είναι τόσες  πολλές  και δεν ξέρω ποια να ξεχωρίσω  , με πολύ δυσκολία θα  επέλεγα την  παρθενική περιοδεία που κάναμε  στην Ιαπωνία ,  τις εμφανίσεις μας στο  Hammersmith , και το live στο Rainbow  !!!!!

Ερ:  Μεγάλη στιγμή στη καριέρα σου αποτελεί η εμφάνιση των  «Iron Maiden»  ως support-group στην  ευρωπαϊκή περιοδεία των «Kiss» ,μίλησε μας γι΄ αυτήν την εμπειρία που βίωσες 
Απ : Ήταν  μεγάλη στιγμή  για μένα  να μοιραστώ  τη σκηνή μαζί με  τους “Kiss” ένα ιστορικό συγκρότημα που άφησε εποχή ,  μια αξέχαστη ανάμνηση ……….μεγάλες στιγμές που είναι χαραγμένες στη μνήμη μου

Ερ : Μετά την φυγή σου  από τους Iron Maiden  έφτιαξες  μια σειρά από συγκροτήματα  όπως  τους «Gogmagog» ,  τους «Battlezone», «Killers», και «Nomad» , συνεχίζεις σήμερα με κάποιο από αυτά ;
Απ : Εξακολουθώ να είμαι φίλος με τα παιδιά απ’ όλα αυτά τα συγκροτήματα  , αλλά όπως βλέπεις  είμαι απασχολημένος  βρίσκομαι συνέχεια σε περιοδείες  , και δεν τους  βλέπω συχνά αλλά ειλικρινά μου λείπουν πολύ

Ερ :  Έχεις και μια συνεργασία με το Θεσσαλονικιώτικο συγκρότημα Prassien Aloga  πως προέκυψε αλήθεια ;
Απ :  Ο μάνατζερ μου ο Ηλίας  στην Ελλάδα μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια για  αυτό το συγκρότημα  και έτσι ξεκίνησε αυτή η συνεργασία  


Ερ : Τον τελευταίο καιρό εμφανίζεσαι σε  μικρά club,  σε εκφράζουν περισσότερο αυτοί οι χώροι ;  θέλεις να έχεις πιο στενή επικοινωνία με το κόσμο ;
Απ : Φυσικά ! είναι πραγματικά μαγικό να βρίσκεσαι δίπλα στους  οπαδούς σου  , να  επικοινωνείς   μαζί τους  και να νιώθεις την καυτή ανάσα τους  στο πρόσωπο σου , είναι  κάτι που δεν μπορείς να το  αισθανθείς  στις μεγάλες  αρένες !!!!


Ερ : Θεωρείς ότι έφτασε το πλήρωμα του χρόνου  για τον Paul DiAnno  να πει αντίο στους θαυμαστές του
Απ : Πρέπει να αποσυρθώ  και  ομολογουμένως είναι μια δύσκολη στιγμή για μένα  ,  προέχει  βέβαια  να αποθεραπευτεί το γόνατο μου που  με πονάει   το συντομότερο δυνατό φίλε …. 

Ερ : Έχεις αποφασίσει με τι θα ασχοληθείς όταν εγκαταλείψεις  την μουσική σκηνή;
Απ : Όχι ακόμη ….

Ερ : Σου ευχόμαστε καλή διαμονή στη χώρα μας και ανυπομονούμε να σε υποδεχτούμε στην Καβάλα 
Απ : Σ ’  ευχαριστώ πολύ για τη συνομιλία που είχαμε   και θέλω να στείλω ένα  μήνυμα  σε όλους τους φίλους  μου στη Καβάλα , τους περιμένω  να τους δω στο τελευταίο μου σόου  που θα πραγματοποιηθεί στην Χρυσούπολη …..στην υγειά σας παιδιά !!!  

  
 * O στάθης χαρπαντίδης συνομίλησε με τον  PAUL  DiANNO                        



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου